

Zarządzanie ryzykiem w podróży
Dzięki zaawansowanej strategii pomagającej ograniczać ryzyko i zarządzać nim
mogą Państwo odpowiednio zadbać o bezpieczeństwo podróżnych biznesowych.

Należyta staranność to priorytet
Podróże służbowe bywają nieprzewidywalne. Mimo to podróżnemu należy zawsze zapewnić bezpieczeństwo i dobre samopoczucie.
W sytuacji klęski żywiołowej lub innego niebezpieczeństwa w podróży kluczową kwestią jest dostęp do informacji o zaistniałym problemie i nawiązanie kontaktu z podróżnymi.
Zachowanie należytej staranności zależy wtedy od menedżerów ds. podróży. Jeśli wdrożą Państwo właściwy program zarządzania ryzykiem w podróży, będzie to oznaczać, że dbanie o dobro pracowników — od momentu rezerwacji podróży do ich powrotu do domu — jest istotną częścią obowiązującej w Państwa firmie polityki podróży. Możemy pomóc Państwu zadbać o największą inwestycję i najcenniejszą część Państwa przedsiębiorstwa.
Zadbamy o to, by Państwa pracownicy czuli się z nami bezpiecznie, pomożemy też szybko wdrożyć nasze skuteczne rozwiązania ułatwiające zarządzanie ryzykiem w podróży.

Program podróży, który sprawdzi się w przypadku Państwa firmy
Pandemia COVID-19 wpłynęła na działalność firm i na podróżnych na całym świecie. W związku z tym nadszedł czas na optymalizację
programu zarządzania podróżami obowiązującego w Państwa firmie. Może to na przykład polegać na przeanalizowaniu różnych
opcji przed rozpoczęciem negocjacji z dostawcami.
Informacje o lokalizacji podróżnych biznesowych
Nasz system obserwacji podróżnych pozwala na monitorowanie wskazanych regionów z całego świata. Dzięki niemu mogą Państwo natychmiast wygenerować raport zawierający szczegóły rezerwacji dokonanych w imieniu podróżnych i uzyskać aktualne informacje na temat lotów lub nowych rezerwacji podróży.

Polecane materiały
Zachęcamy do obejrzenia prezentacji, z której dowiedzą się Państwo, jakie korzyści może przynieść Państwa firmie zastosowanie rozwiązań do zarządzania podróżami firmy Egencia.
Są już Państwo naszym klientem? Proszę skontaktować się z obsługą klienta firmy Egencia.