

Amex GBT Egencia: sprawdzona platforma organizacji nowoczesnych podróży firmowych
Amex GBT Egencia (Egencia™) wspiera całą podróż, zawsze starając się zapewnić niezrównany wybór, wartość i doświadczenie.
Nie mamy sobie równych
Wsparcie technologiczne i nasze zaangażowanie sprawiają, że obsługa klienta w firmie Egencia jest bezkonkurencyjna.
Lider branżowy w zakresie usług
Nasze usługi i platforma niezmiennie otrzymują od klientów oceny satysfakcji powyżej 95%.
Najlepsza w swojej klasie obsługa podróżnych
Świadczymy usługi ponad
2 milionom podróżnych z ponad
60 krajów.
Sprawdzone globalne rozwiązanie
Egencia świadczy usługi dla ponad 9000 małych, średnich i dużych firm z całego świata.
Naszą platformę można zoptymalizować pod kątem wszystkich typów użytkowników, zarówno w dużych, jak i małych firmach.
Mamy technologię we krwi
Nasze rozwiązania zostały opracowane w laboratoriach światowych gigantów technologicznych i obecnie są częścią najatrakcyjniejszych usług B2B dotyczących podróży na świecie.
Analizy oparte na sztucznej inteligencji
Nasze usprawnienia oparte na sztucznej inteligencji zapewniają spersonalizowaną obsługę i pomoc w tworzeniu najkorzystniejszych programów podróży dla Państwa firmy.
Pakiet interfejsów API
Otwarta platforma interfejsów API firmy Egencia pozwala na ich zaawansowaną integrację, która umożliwia automatyzację, łączenie i uproszczenie zarządzania podróżami i kosztami.
Niezrównane treści związane z podróżami
Wraz z ponad 290 liniami lotniczymi i 650 000 partnerami w zakresie zakwaterowania z całego świata oferujemy wiodące rozwiązania w branży.
Pierwsze w branży zastosowanie standardu NDC
Firma Egencia jako pierwsza oferuje klientom nowe możliwości dystrybucyjne.
Preferencyjne ceny firmy Egencia
Oferujemy najkorzystniejsze ceny podróży służbowych i dostęp do specjalnych rabatów linii lotniczych.
Unikalne połączenie treści z platform Amex GBT i Egencia zapewnia niezrównany wybór i korzystne oferty w zakresie transportu lotniczego, samochodowego i kolejowego oraz hoteli.
Ciągła innowacyjność
Stale wprowadzamy ulepszenia i innowacje w usługach online i offline.
Najwyższy poziom obsługi
Dzięki naszej technologii zapewniamy szybką obsługę na najwyższym poziomie, wyszukując trasy i ceny dostosowane do preferencji użytkowników.
Sprawdzona optymalizacja
Nasze systemy wykorzystujące sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe są przyjazne dla użytkowników i proponują ulepszenia w zakresie oszczędności, dobrego samopoczucia podróżnych i zrównoważonego rozwoju.
Wprowadzamy innowacje najszybciej w branży, ponieważ co roku korzystamy z danych z setek milionów transakcji online.
Czym się wyróżnia Egencia
Dane i innowacje, które podnoszą komfort podróżowania.
Przyświeca nam ten sam cel — zapewnić każdemu jak najlepszą podróż.
Zrównoważony rozwój oznacza wspieranie inicjatyw ekologicznych przynoszących trwałe zmiany.
Mamy pełny zakres usług dotyczących podróży, globalnych treści i najlepszych technologii.
Biuro podróży służbowego dla wszystkich członków Państwa zespołu
„Dzięki Traveler Tracker wiemy na bieżąco, gdzie przebywają podróżni, i mamy dokładny obraz planowanych i anulowanych podróży. W miarę jak kolejne kraje były wpisywane na listę wysokiego ryzyka, mogliśmy szybko zlokalizować podróżnych i sprowadzić ich z powrotem”.
— Franziska Marschall, specjalista ds. zarządzania podróżami w J. Wagner GmbH
95%
Przystosowanie do obsługi online
24/7
Powiadomienia i ostrzeżenia aktualizowane na bieżąco
Ponad 30 języków
Konsultanci ds. podróży, którzy opiekują się podróżnymi
Ponad 40 000 uczestników programu
Sieć osób kontaktowych dla menedżerów ds. podróży
Wszystkich rezerwacji hoteli dla naszych pracowników serwisu dokonujemy w aplikacji Egencia. Aplikacja dobrze sprawdza się w naszej firmie i pozwala nam na utrzymanie kontaktu w czasie całej podróży.
96%
Zadowolenie klienta
~ 2 minuty
AssistMe pomaga w każdej sytuacji w dowolnym miejscu
Oszczędności do 70%
Na promocjach last minute hoteli
4,6 gwiazdki
Najwyżej oceniana aplikacja rezerwacyjna na urządzenia mobilne

„Byłam służbowo w Zurychu, gdy o 1:20 dowiedziałam się o sprawie. Po telefonie do obsługi klienta, dali z siebie wszystko, aby sprowadzić mojego chorego podróżnego z powrotem do Melbourne. [Nieplanowana wcześniej podróż] trwała o jeden dzień dłużej, ale nie wyobrażam sobie, jak bym to mogła zorganizować bez pomocy działu obsługi klienta”.
— Veronica Lemmer, Senior Human Resources Business Partner w Infosys
90%
wniosków o zatwierdzenie doczekuje się odpowiedzi w ciągu 24 godzin
80%
zgodności z regulaminami podróży
Ponad 100 000
godzin szkoleń konsultantów rocznie, aby podnieść jakość obsługi
24/7
Lokalizowanie pracowników i przekazywanie im ważnych informacji
„Portal Egencia pomaga mi lepiej dbać o podróżnych, a zarazem monitorować koszty”.
Ponad 15 pulpitów
do monitorowania wydatków, kontroli kuponów linii lotniczych oraz maksymalizowania oszczędności w Egencia Analytics Studio
92%
cen rezerwacji lotów na poziomie lub poniżej cen konkurencji
37 USD
oszczędności średnio dzięki optymalizacji rezerwacji hoteli
35 000
obiektów i 40 linii lotniczych z preferencyjnymi cenami firmy Egencia

Dlaczego warto pracować w firmie Egencia?
Egencia robi wszystko, aby tworzyć środowisko pracy, w którym wszyscy będą się dobrze czuli. Ufamy sobie wzajemnie i zachęcamy wszystkich, aby mówili, co myślą, i byli sobą.
Dzięki prezentacji można poznać zalety oferowanych przez firmę Amex GBT Egencia rozwiązań do zarządzania podróżami.
Czy są już Państwo naszym klientem? Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta firmy Amex GBT Egencia.