

Paul Cowan
Wiceprezes operacyjny ds. globalnych klientów
Paul Cowan ma ponad 20-letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z handlem i obsługą klienta w branżach turystycznej i telekomunikacyjnej.
Do firmy Egencia dołączył w 2017 roku, aby pomóc we wdrażaniu globalnych procesów obsługi klienta. Przedtem pracował w firmie British Telecom, gdzie na różnych stanowiskach operacyjnych i transformacyjnych, zarówno w sektorze B2B, jak i B2C, zarządzał zespołami na całym świecie.
Ma również bogate doświadczenie w zakresie rozwoju działalności i zarządzania produktami (zajmował się m.in. wprowadzaniem na brytyjski rynek konsumencki usług szerokopasmowego dostępu do Internetu).
Paul uzyskał stopień bakalaureata nauk prawnych na University of Strathclyde.
Szukamy osób, których pasją są podróże i innowacje.
Zachęcamy do zapoznania się z naszymi ofertami pracy, aby dołączyć do zespołu Egencia.