Skip to main content
Mark Hollyhead Chief Operatin Officer
Mark Hollyhead Chief Operatin Officer

Mark Hollyhead

Dyrektor ds. operacyjnych i starszy wiceprezes ds. sukcesu klientów

Mark Hollyhead ma ponad 25 lat doświadczenia w sprzedaży, marketingu i działaniach operacyjnych w branży turystycznej i telekomunikacyjnej.

Mark dołączył do firmy Egencia w 2010 r. jako starszy wiceprezes na re. w 2016 roku. Przed dołączeniem do firmy Egencia Mark pracował w Vodafone na stanowisku kierownika ds. transformacji, a wcześniej spędził 15 lat w British Airways (BA) na różnych stanowiskach kierowniczych, w tym wiceprezesa ds. e-commerce i kontaktów z klientami oraz dyrektora ds. zarządzania przychodami w działalności długoterminowej na całym świecie.

Mark zakończył karierę w British Airways jako szef ds. obsługi klienta na lotnisku Heathrow w Londynie, gdzie odpowiadał za terminale 1, 3 i 4. Był także prezesem programu zmian terminalu 5, którego zadaniem było zaprojektowanie obsługi klienta i konsolidacja wszystkich operacji na jednym terminalu.

Mark uzyskał tytuł magistra na kierunku strategii i dystrybucji w City of London Business School oraz podyplomowe wyróżnienie z ekonomii na Birkbeck University of London.

Szukamy osób, których pasją są podróże i innowacje.

Zachęcamy do zapoznania się z naszymi ofertami pracy, aby dołączyć do zespołu Egencia.