

Integracja czatu Egencia z aplikacją Slack
Łatwa i intuicyjna samoobsługa przy wsparciu konsultanta ds. podróży — bez nieudanych prób nawiązania połączenia, oczekiwania na rozmowę albo wysyłania kolejnych wiadomości.
Łatwy dostęp do czatu w dowolnym miejscu i czasie
Na lotnisku, w drodze czy w hotelu — Egencia towarzyszy Państwu na każdym etapie podróży. Teraz kontakt z nami jest jeszcze łatwiejszy dzięki czatowi Egencia w aplikacji Slack.
Start łatwiejszy, niż można sobie wyobrazić

Aby zainstalować czat Egencia, wystarczy dodać go do aplikacji Slack, klikając odpowiedni przycisk.

Następnie trzeba zalogować się przy użyciu danych logowania Egencia.

I już można skierować prośbę dotyczącą podróży, jak np. „Chcę zarezerwować hotel w Rzymie”.
Dzięki prezentacji można poznać zalety oferowanych przez firmę Amex GBT Egencia rozwiązań do zarządzania podróżami.
Czy są już Państwo naszym klientem? Skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta firmy Amex GBT Egencia.