Skip to main content

Zarządzanie podróżami służbowymi, platforma, oprogramowanie i technologia

Business Travel Platform
Business Travel Platform

Rozwiązania dla platformy do zarządzania podróżami służbowymi

Najlepszy dostawca. Jedna platforma. Jedno rozwiązanie obsługujące wszystkie potrzeby w zakresie podróży służbowych.

Travel Technology Pioneer

Pionier w zakresie technologii zarządzania podróżami

Firma Egencia była jednym z pierwszych biur podróży służbowych. Nasze rozwiązania pozwalają w przyjazny i wygodny dla użytkownika sposób zarządzać podróżami służbowymi.

Za pośrednictwem naszej ciągle udoskonalanej, zaawansowanej platformy zapewniamy najlepszą obsługę podróży firmowych. Dokonujemy tego dzięki: 

  • sieci dostawców, którzy oferują nie tylko loty, przejazdy pociągami, wynajem samochodów lub zakwaterowanie, ale również dbają o wszelkie pośrednie aspekty podróży służbowych (saloniki na lotniskach, dostęp do sieci Wi-Fi, informacje o kierunkach podróży itp.);
  • oprogramowaniu do zarządzania podróżami służbowymi, które zapewnia obsługę Państwa programu podróży i pomaga sprawniej zarządzać raportowaniem wydatków;
  • analityce predykcyjnej, która pozwala określić najlepsze opcje podróży dla Państwa i Państwa podróżnych;
  • sztucznej inteligencji, którą stosujemy w procesach obsługi klienta;
  • wielokanałowej platformie, za pomocą której można rozpocząć procedurę rezerwacji na jednym urządzeniu, a następnie dokończyć ją na innym.

Oszczędności i analityka

Nie ma już potrzeby spędzania godzin na konsolidowaniu danych z różnych arkuszy kalkulacyjnych. Przeanalizujemy je za Państwa i scentralizujemy dane online i offline z Państwa programu podróży na naszej platformie, aby zapewnić do nich dostęp w jednym miejscu.

Nasze zaawansowane rozwiązanie zapewnia informacje pochodzące bezpośrednio z naszej platformy. Nasza niekorzystająca z zewnętrznych narzędzi scentralizowana technologia pozwala zaoszczędzić czas, umożliwiając wyświetlanie dynamicznych raportów wizualnych na temat funkcjonowania Państwa programu podróży oraz pomagając w znalezieniu możliwości dalszego oszczędzania.

Savings and analytics
Expert-Support
80%
połączeń telefonicznych
odebranych w ciągu 20 sekund

Pomoc ekspertów

2500 naszych konsultantów ds. podróży służbowych zapewnia całodobową pomoc dla podróżnych, organizatorów podróży i managerów ds. podróży na całym świecie.

Korzystają oni z naszej platformy, aby widzieć to samo co Państwo i zapewniać pomoc na każdym etapie podróży służbowej. Nasi konsultanci rozpoznają każdego podróżnego, do którego dzwonią z pomocą.

Aplikacja mobilna Egencia

Nasza najlepsza w branży technologia mobilna zapewnia zaawansowane funkcje wszystkim użytkownikom: podróżnym, osobom zatwierdzającym, organizatorom podróży i managerom ds. podróży. Stale aktualizujemy i ulepszamy naszą aplikację, aby zapewnić podróżnym jak najlepsze funkcje rezerwacji, wyświetlania planu podróży i przesyłania alertów oraz oferować promocje mające zastosowanie wyłącznie w przypadku korzystania z urządzeń mobilnych (na przykład specjalne ceny pokoi hotelowych i opcje transportu lądowego).

Organizatorzy i managerowie ds. podróży mają zapewnioną widoczność rezerwacji podróżnych, aby móc zdalnie zarządzać planami podróży, mogą dwoma wyborami w aplikacji zatwierdzać albo odrzucać wnioski o podróże służbowe oraz mogą monitorować i śledzić podróżnych na całym świecie za pomocą funkcji obserwacji podróżnych.

Egencia Mobile App
Policy and approval

Regulamin podróży i zatwierdzenia

Ułatwiamy zarządzanie regulaminem podróży i zatwierdzanie podróży, umożliwiając szybkie wyświetlanie konkretnych planów podróży w każdym kanale rezerwacji. Państwa regulamin podróży i proces zatwierdzania podróży jest ponadto widoczny i zautomatyzowany na naszej platformie oraz z nią zintegrowany, dzięki czemu niezależnie od tego, jak podróżni dokonują rezerwacji, otrzymują intuicyjne, zwizualizowane wytyczne pomagające zachować zgodność ze wspomnianym regulaminem.

Rozwiązanie Egencia umożliwiło Travel Managerowi firmy Nasdaq obsługę nowych zasad dotyczących podróży służbowych i łatwe prowadzenie podróżnych do wyborów zgodnych z zasadami podczas rezerwacji. Możliwość dostosowania dźwigni zasad w razie potrzeby pozwoliła szybko reagować na trendy i możliwości oszczędzania. Wprowadzono także proces zatwierdzania przed podróżą.

Studium przypadku

Zarządzanie ryzykiem podróżnego

Ryzyko związane z bezpieczeństwem podróży (na przykład uciążliwe warunki pogodowe, strajki lub wydarzenia polityczne) występuje zawsze i wszędzie. Z tego względu nasi klienci cenią sobie rozwiązania w zakresie zarządzania ryzykiem w podróży, w ramach których uzyskują aktualne informacje, możliwość niezakłóconej komunikacji, opcję śledzenia podróżnych oraz usługi medyczne i usługi ochrony.

Podróże do niektórych miejsc mogą stanowić niedopuszczalne ryzyko dla przedsiębiorstwa i w razie potrzeby można je ograniczyć. Przekazujemy managerom ds. podróży codzienne alerty, informujemy ich o wszelkich wydarzeniach zakłócających spokój oraz wysyłamy im listy osób, które zostały takimi wydarzeniami dotknięte. W razie potrzeby wspomniani managerowie mogą pobrać taką listę z aplikacji do obserwowania podróżnych.

Klientom, którzy potrzebują większego wsparcia w zakresie zarządzania ryzykiem w podróży, oferujemy również usługi naszych partnerów zajmujących się taką działalnością.

Studium przypadku

Traveler risk management
Supplier Network

Sieć dostawców

Podstawą naszej bogatej oferty jest rozległa sieć agregatorów GDS zapewniających dostęp zarówno do ofert klasy ekonomicznej (tanie linie lotnicze, tani przewoźnicy (w tym kolejowi), hotele klasy ekonomicznej), jak i do innych ofert umożliwiających dokonanie optymalnego, dopasowanego do potrzeb wyboru w zakresie przewozu lub zakwaterowania. Podejście takie ma fundamentalne znaczenie dla tego, czego oczekują nasi klienci: możliwości wyboru z odpowiednimi lokalnymi opcjami podróży na całym świecie.

W kontekście rezerwacji podróży dysponowanie szeroką ofertą jest bardzo ważne, ale jeśli obsługuje się klientów korporacyjnych, zasadnicze znaczenie dla skrócenia czasu spędzanego na rezerwacji ma jak najszybsze zapewnienie odpowiednich, preferowanych cen.

Współpracujemy z ponad 500 tys. hoteli, z czego w przypadku 35 tys. z nich oferujemy wynegocjowane wyłącznie dla podróżnych biznesowych preferencyjne ceny firmy Egencia wraz z udogodnieniami, takimi jak śniadanie, Wi-Fi i miejsce parkingowe. Co roku nagradzamy również sto najlepszych na świecie hoteli dla podróżnych biznesowych, które są w największym stopniu zorientowane na klienta.

Skupiamy się jednak nie tylko na hotelach. W ciągu ostatnich 20 lat zacieśnialiśmy nasze relacje z obsługującymi ponad 30 tys. miast w 200 krajach dostawcami usług obejmujących wszystkie aspekty podróży.

Czy potrzebują Państwo lepszych niż dotychczasowe rozwiązań do zarządzania podróżami?
Jeśli tak, możemy w tym pomóc.