Obsługa klienta przez ekspertów

W Egencii obsługa klientów jest ukierunkowana na stworzenie oraz utrzymanie najlepszych programów podróży w branży.

Eksperci w zakresie zarządzania podróżami

Nasi menedżerowie ds. obsługi klienta dysponują szeroką wiedzą oraz doświadczeniem branżowym. Dopasowują oni nasze rozwiązania w zakresie rezerwacji do celów biznesowych naszych klientów. Pomoc we wdrożeniu rozwiązania online i konfiguracji polityki podróży oraz szkolenia to zaledwie kilka przykładów korzyści, jakie nasi menedżerowie ds. obsługi klienta zapewniają każdemu klientowi. Dodatkowo, oferują również cenne porady w zakresie negocjacji z dostawcami oraz zarządzania ofertami, a także pomagają przy audycie oraz zarządzaniu wynegocjowanymi stawkami hotelowymi. 

Planowanie i wizja sukcesu

Nasi eksperci tworzą szyte na miaręplany strategiczne dla każdego klienta, by umożliwić mu osiągnięcie pożądanych wyników biznesowych. Przed wdrożeniem, menedżerowie ds. obsługi klienta nawiązują kontakt z kluczowymi interesariuszami, by ustalić konkretne cele oraz kluczowe wskaźniki efektywności w kontekście obowiązującej w firmie polityki podróży.

Jesteśmy zaangażowani w pomaganiu naszym Klientom w budowaniu i utrzymywaniu najlepszych programów podróży w branży.

Wdrażanie z wizją sukcesu

Proaktywne szkolenia oraz edukacja to klucz do natychmiastowego oraz powszechnego zaadoptowania nowych programów podróży. Egencia zwiększa średni poziom korzystania z rezerwacji online do 82% , przy jednoczesnym 90% przestrzeganiu polityki dotyczącej podróży.

Pomiar i monitorowanie sukcesu

Wdrożenie zarządzania programem podróży z Egencią to zaledwie początek.  Menedżerowie ds. obsługi klienta Egencii pomogą Państwu w optymalizacji zarządzania programem poprzez regularne kontrole i analizy wyników, przeglądy celów biznesowych oraz stosowanie najlepszych praktyk pozwalających zwiększyć efektywność programu. Dodatkowo, nasz globalny zespół konsultantów jest do Państwa dyspozycji w każdej sytuacji. 

Korzyści płynące z naszej obsługi klienta

  • Strategie pozwalające obniżyćkoszty oraz realizować cele
    „Doświadczeni menedżerowie ds. obsługi klienta wspierają określone przez Państwa cele programowe“
  • Dostosowane do potrzeb klienta szkolenie oraz wsparcie administracyjne
    „Podgląd sytuacji oraz najlepsze praktyki pozwalające szybko wdrożyć program podróży“
  • Przeglądy polityki podróży oraz stopnia jej przestrzegania
    „Kwartalne i coroczne kontrole pozwalające upewnić się, że Państwa program działa zgodnie z oczekiwaniami.“
  • Oceny stopnia wykorzystania rozwiązania online oraz programu
    „Pragniemy, by jak najpełniej korzystali Państwo z rozwiązań Egencii, a nasi menedżerowie ds. obsługi klienta wiedzą, jak to osiągnąć.“
  • Zoptymalizowane strategie dotyczące dostawców oraz negocjacje
    „Pełne wykorzystanie atutów Państwa firmy to gwarancja najwyższej skuteczności.“
  • Podgląd sytuacji dzięki analizom i porównaniom
    „Mogą Państwo porównywać wyniki oraz najlepsze praktyki z innych pomyślnie wdrożonych programów podróży.“
  • Pomoc i doradztwo na światowych rynkach
    „Profesjonalizm i wiedza profesjonalistów branży podróży z prawdziwie globalną wizją działania“.
Gotowy by poznać Egencia?
Zadzwoń do nas:
+48 22 492 0 869
Porozmawiaj z przedstawicielem Egencia Polska
Dowiedz się więcej o nas