Profesjonalne analizy programów podróży biznesowych

Egencia oferuje pełną gamę opcji dostosowania, optymalizacji oraz wdrożenia programu zarządzania podróżami, by dopasować go do indywidualnych celów biznesowych oraz finansowych naszych klientów. Zbieramy dane, prowadzimy analizy, udzielamy rekomendacji oraz współpracujemy z naszymi klientami w celu implementacji rozwiązania. 

Analiza programu podróży lotniczych

Analiza programu lotów przeprowadzona przez Egencię to kompletny audyt i analiza stosowanych programów podróży lotniczych oraz zalecenia dotyczące możliwych usprawnień i szanse optymalizacji umów.

  • Jej celem jest głębsze zrozumienie funkcjonowania całego programu podróży lotniczych oraz jego kosztów.
  • Pozwala określić średnie stawki oraz zniżki według przewoźnika, głównych kierunków połączeń oraz przewoźników wykorzystaywanych dla konkretnych tras.
  • Zapewnia cenny podgląd sytuacji, stanowiący podstawę dla pomyślnego negocjowania umów.

Plan strategii w zakresie lotów

Plan ten zapewnia pełną analizę programów lotniczych w korporacji oraz informacji wymaganych do procesu składania zapytań ofertowych/ pozyskiwania partnerów.

  • Pomaga określić, w jaki sposób zmiana dostawców wpływa na zwiększenie oszczędności bez obniżania komfortu podróżnych.
  • Zapewnia przegląd stosowanego obecnie programu podróży lotniczych oraz jakości umów wynegocjowanych z liniami lotniczymi.
  • Pozwala przeanalizować obowiązujące kontrakty oraz zapewnia kluczowe wnioski, zalecenia oraz alternatywne rozwiązania.
Gromadzimy dane, przeprowadzamy analizy, rekomendujemy i współpracujemy z Klientem, aby wdrożyć odpowiednie rozwiązania.
  • Zapytania ofertowe oraz pozyskiwanie partnerów w zakresie usług lotniczych

    Dzięki informacjom z planu strategii w zakresie podróży lotniczych, Egencia może przeprowadzić cały proces związany z zapytaniami ofertowymi oraz pomaga przy decyzji o wyborze, zachowaniu lub usunięciu z programu w przyszłym roku. 

    • Zapewniamy standardowe zapytanie do przesłania do każdej linii lotniczej oraz wiedzę i doświadczenie Egencii dla uzyskania najbardziej atrakcyjnych ofert cenowych. 
    • Dostarczamy też szczegółową analizę oferowanych warunków oraz materiały negocjacyjne dla każdej linii lotniczej.
    • Koordynujemy cały proces nawiązywania współpracy.
  • Plan strategii w zakresie usług hotelarskich

    Nasz plan zapewnia pełną analizę stosowanych obecnie programów korporacyjnych w zakresie rezerwacji hoteli oraz jest cennym źródłem informacji użytecznych podczas corocznego procesu składania zapytań ofertowych. 

    • Pozwala wykorzystać dane z agencji, kart kredytowych oraz wydatków do obliczenia rzeczywistych kosztów. Grupowanie geograficzne hoteli z kolei umożliwia dokładny wgląd w całość wydatków związanych z hotelami.
    • Dostarcza różne scenariusze finansowe, by zidentyfikować potencjalne źródła dodatkowych oszczędności. 
    • Umożliwia sprawdzenie stopnia przestrzegania programu: szybko identyfikuje braki oraz wykorzystanie preferowanych hoteli, a także pozwala otrzymywać najnowsze, aktualizowane co kwartał raporty.
  • Zapytania ofertowe oraz pozyskiwanie partnerów w zakresie usług hotelarskich

    Dzięki informacjom z planu strategii w zakresie usług hotelowych, Egencia może przeprowadzić cały proces związany z zapytaniami ofertowymi oraz pomaga przy decyzji o wyborze, zachowaniu lub usunięciu danego hotelu z programu w przyszłym roku. 

    • Zapewnia porównanie kosztów oraz ofert w różnych hotelach.
    • Pozwala uprościć cały proces pozyskiwania partnerów, co stanowi znaczną oszczędność czasu.
  • Analiza niewykorzystanych oszczędności dotyczących usług hotelarskich

    Nasza analiza dotycząca niewykorzystanych oszczędności wykracza poza tradycyjne raporty z oszczędności oraz identyfikuje metody optymalizacji dostępne wyłącznie dla klientów Egencii za sprawą programu specjalnych cen.

    • Pozwala zidentyfikować oszczędności w stosunku do obecnych programów hotelowych dzięki specjalnym ofertom cenowym Egencii w zakresie usług hotelarskich.
    • Stanowi uzupełnienie wynegocjowanego programu dzięki propozycjom oszczędności pochodzących z rynku wtórnego, na których stawki nie zostały jeszcze ustalone (bądź też na rynku pierwotnym, jeśli oferty zostały wyprzedane).