Wyjątkowy poziom obsługi klienta

Dział Egencii ds. globalnej obsługi klienta ułatwia zarządzanie wyzwaniami związanymi z podróżą biznesową oraz dba o to, by podróżni dotarli do celu w najprostszy i najbardziej efektywny sposób.

Doskonałość w zakresie globalnych usług

Egencia dokłada wszelkich starań, by zapewnić podróżnym i klientom wyjątkowy komfort przy każdym kontakcie. Dział ds. globalnej obsługi klienta to grupa profesjonalistów, którzy odbyli szkolenie według jednolitych standardów, by zapewnić wysoki poziom porad oraz doskonałą obsługę bez względu na lokalizację.

Dostępność 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu

Nasi konsultanci ds. podróży są do Państwa dyspozycji w systemie 24/7 (przez telefon i e-mail), by pomagać w organizacji podróży krajowych i zagranicznych, aktualizować trasy lub zapewniać szybką pomoc pracownikom w podróży służbowej.

Egencia stara się zapewnić wyjątkowe doświadczenie dla każdego Klienta i podróżnego.

Specjaliści w zakresie podróży międzynarodowych

W przypadku skomplikowanej podróży międzynarodowej, wykonanie wszystkich rezerwacji może być wyjątkowo czasochłonnym zajęciem. Nasi klienci chętnie korzystają z usług konsultantów ds. podróży Egencii, by dobrać najlepsze parametry podróży, zarówno pod względem czasu jak i kosztów oraz w oparciu o indywidualne preferencje. Dzięki temu podróżni biznesowi mogą skupić się na biznesie, a logistykę pozostawić nam.

Zwracamy szczególną uwagę na międzynarodowe rezerwacje

Nasz zespół wyszukuje dodatkowe możliwości optymalizacji kosztów, uwzględniając alternatywne linie lotnicze, drogi, dostępność, rozkład kosztów oraz podział biletów dla podróżnych.

Eksperci w dziedzinie podróży biznesowych

Gotowy by poznać Egencia?
Zadzwoń do nas:
+48 22 492 0 869
Porozmawiaj z przedstawicielem Egencia Polska
Dowiedz się więcej o nas